No video
Música

City Girls - Senior City Girls Twerk (Extended Version) ft. Cardi B

We went to a dance studio in Los Angeles to teach some Senior City Girls how to twerk... watch to see what happened next
Stream "Girl Code EP" featuring "Twerk ft. Cardi B"
qualitycontrol.lnk.to/GirlCode
Follow City Girls:
instagram.com/citygirls
twitter.com/CityGirls_QC
facebook.com/CityGIrlsQC
Music video by City Girls performing Twerk. © 2019 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/HEjGrw

Comentários

  1. somhayhita Cc

    somhayhita Cc

    39 minutos atrás

    Haha me! Wen old😂

  2. Maxim Vogel

    Maxim Vogel

    9 horas atrás

    Omg I love it 😂❤️

  3. Pamelia Hicks

    Pamelia Hicks

    14 horas atrás

    Biiissshhh 😂😂...and I'm at work

  4. Jewels

    Jewels

    16 horas atrás

    Get it, grandmas!!!!!!!!! 💜💜💜💜💜💜💜

  5. money power respect

    money power respect

    19 horas atrás

    Well daaaaam ok ok I see u grand ma lok

  6. Mother Phoenix

    Mother Phoenix

    20 horas atrás

    Love it! I need her to teach my 42 year old, tiny white ass, how to twerk!

  7. pretty sure

    pretty sure

    Dia atrás

    Love this video. Cute. Lol

  8. Kimmberrlee Ohthatsme

    Kimmberrlee Ohthatsme

    Dia atrás

    I'm profoundly furious with this garbage! Listen lil lady. You're super cute and all. But, I don't want my Grandma twerkin! I don't even want to know how she and Grandpa made my fuckin parents either!!!!😬

  9. Serena Moody

    Serena Moody

    Dia atrás

    She said she was trying to knock my hips out 😂

  10. Lexi Tate

    Lexi Tate

    Dia atrás

    This was so cute😍😍😍

  11. TAKIMA WILSON

    TAKIMA WILSON

    Dia atrás

    I just love how the granny who played cardi B was pregnant LOL

  12. LifeofDimes

    LifeofDimes

    Dia atrás

    Why am I just now watching this? 😭

    • Chris Belger

      Chris Belger

      Dia atrás

      Are you serious?

  13. WHEEZE ME

    WHEEZE ME

    2 dias atrás

    Omg I'm crying 🤣

    • Chris Belger

      Chris Belger

      Dia atrás

      Are you serious?

  14. Shamon Clark

    Shamon Clark

    2 dias atrás

    Those aren't butts those are depends!

  15. Joy White

    Joy White

    2 dias atrás

    My mouth was literally open the whole time watching this.

  16. Blair Williams

    Blair Williams

    2 dias atrás

    No way 👁⭕️👁

  17. rome seveneightsixnine

    rome seveneightsixnine

    2 dias atrás

    😂😂😂😂😂😂😂 TOO CUTE 😂😂😂😂😂😂. I lost all my Sh¡t @ 3:18 doe.....

  18. v zeventer

    v zeventer

    2 dias atrás

    😂😍😘😍😘😍😍😍😙😗

  19. SimplyFrancheska

    SimplyFrancheska

    2 dias atrás

    Aww I loved this! Made my day.

    • Chris Belger

      Chris Belger

      Dia atrás

      Are you serious?

  20. newark2vb

    newark2vb

    3 dias atrás

    Oh snap! I love this! ❤️❤️

  21. Plato Quemado

    Plato Quemado

    3 dias atrás

    Yaaaas Granmama! You a bad one! 🤣🤣🤣🤣

  22. Samira Alizaidan

    Samira Alizaidan

    3 dias atrás

    Get it 👌👌👌👌👌👌😂😂😂😂🤩😘

    • Chris Belger

      Chris Belger

      Dia atrás

      You women are disgusting

  23. Samira Alizaidan

    Samira Alizaidan

    3 dias atrás

    Omg 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤩😘🤩😘😇

  24. Shamarian Harris

    Shamarian Harris

    3 dias atrás

    This made my day 💖💖

    • Chris Belger

      Chris Belger

      Dia atrás

      You women are disgusting

  25. Sterling Parker

    Sterling Parker

    3 dias atrás

    😂😂😂😂😂

  26. Keniya Sykes

    Keniya Sykes

    3 dias atrás

    Me: granny wat did yhu say in dance class Granny: PERIODDDDT me:...........wth granny

  27. Lovely Ladybug

    Lovely Ladybug

    3 dias atrás

    Granny's having a good time👍

    • Chris Belger

      Chris Belger

      Dia atrás

      You women are disgusting

  28. GamerBoy 123

    GamerBoy 123

    3 dias atrás

    The old lady cralwing on the floor had me dead

  29. Persuasions Makeup

    Persuasions Makeup

    3 dias atrás

    Lol this is a joke. Shit funny as hell. Them wigs hunny. Lol oh lord

    • Chris Belger

      Chris Belger

      Dia atrás

      You women are disgusting

  30. Nikia Jackson

    Nikia Jackson

    3 dias atrás

    That's so fucking funny that had me cracking up im dead

  31. Solo Dolo

    Solo Dolo

    3 dias atrás

    I thought I saw "Frankie" (Keyshia Cole's mama) 😂

    • Nikki Nicz

      Nikki Nicz

      3 dias atrás

      Me too in the orange tiger stripes thought it was her 😂😂😂

  32. LORA SHARPE

    LORA SHARPE

    3 dias atrás

    do your things lady..so funny..😄😄😄😄😄😄😄😄😄

  33. April Oglesby

    April Oglesby

    3 dias atrás

    Omg just old but cute lol

  34. Aleecha Adams

    Aleecha Adams

    3 dias atrás

    ❤💚💜💙💛💖 LOVE IT....AT ANY AGE...GO MA

  35. Nikema Green

    Nikema Green

    4 dias atrás

    This shit was adorable 😻. Seniors can do no wrong. They look like they had a ball!!

  36. coke700 Jackson

    coke700 Jackson

    4 dias atrás

    😂😂i love this

  37. Robin Lucas

    Robin Lucas

    4 dias atrás

    I love this!!!

  38. The shenanigans of a Platypus

    The shenanigans of a Platypus

    4 dias atrás

    😂🤣🤣🤣OH, no! I haven't even started the video and I'm already crying.

  39. Aaliyah Bosier

    Aaliyah Bosier

    4 dias atrás

  40. marie joseph

    marie joseph

    4 dias atrás

    This was amazing and I didn't know that I needed it in my life but apparently I did. PERIOD

  41. Jayla Hunt

    Jayla Hunt

    4 dias atrás

    Lol

  42. Karen Winston

    Karen Winston

    4 dias atrás

    NO!!!! MEEMAW!!! NO!!! 😳😂

  43. 1ycj

    1ycj

    4 dias atrás

    Hated it! This instructor apparently wanted to show the seniors what they can't do! She wanted to show off. Distasteful

  44. Marigold Sanchez

    Marigold Sanchez

    4 dias atrás

    Quite simply the raunchiest and cutest video Ive seen in awhile. Doing what the young people do, being active physically and sexually, keeps your body young.

  45. LeahConsuelo

    LeahConsuelo

    5 dias atrás

    WHY AM I CRYING!

  46. Aretha Johnson

    Aretha Johnson

    5 dias atrás

    S T R A I G H T 🔥🔥🔥 okurr

  47. Joi Jessie

    Joi Jessie

    5 dias atrás

    😂😂 i am dying

  48. pyrohaven

    pyrohaven

    5 dias atrás

    *hOtEl? TrIVaGo*

  49. yAnA GeT tHaT gUaP

    yAnA GeT tHaT gUaP

    5 dias atrás

    When they said PERIDOT I was like OKAYYYYY BLAAAABK

  50. Rida Bellaamari

    Rida Bellaamari

    5 dias atrás

    Lol😂😂😂

  51. CherieMonique

    CherieMonique

    5 dias atrás

    🔥 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  52. miss one missed call

    miss one missed call

    5 dias atrás

    Nightmare at the stripclub

  53. just being me Starts

    just being me Starts

    6 dias atrás

    I love the video is good to see granny's haven't lost their touch

  54. DarkSkinned Goddess

    DarkSkinned Goddess

    6 dias atrás

    This made my morning! I cant imagine my Muddear twerking but I know she would have tried. Lol! Thanks for sharing...

  55. Dread Maxwell

    Dread Maxwell

    6 dias atrás

    Lol

  56. Q Tainp007

    Q Tainp007

    6 dias atrás

    Feel blessed y'all who still having with y'all grannnies! I aint never had a chance to meet mine. Don't know how Mom's mom or Mom's Dad how they look like! So seeing that is a truly happiness inside! Wishing y'all them blesses!

  57. Tamyko Hamilton-dunkley

    Tamyko Hamilton-dunkley

    6 dias atrás

    Lol love it

  58. Bri Marshall

    Bri Marshall

    7 dias atrás

    Free JT period

  59. TIA Sucia

    TIA Sucia

    7 dias atrás

    City Girls OMG!!!!! I LOVE IT!!! this was so funny and I bet they had soooo much fun! PERFECT FUN!!!!

  60. atmapp

    atmapp

    7 dias atrás

    This brought me sooo much joy! I swear this will be me and my girls in 30 years.

  61. Taylour S.

    Taylour S.

    7 dias atrás

    I’ll be damned if my grandma bump act up on a Saturday to let us know it’s time clean 😐

  62. Raquel Knowles

    Raquel Knowles

    7 dias atrás

    Love the vibes .....great work ladies.....still young at heart ....

  63. Tasha Brown

    Tasha Brown

    7 dias atrás

    What did I just wattttcchhhh!!!! Go ladies❤❤❤❤

  64. Olivia Zeigler

    Olivia Zeigler

    7 dias atrás

    someone revive my soul

  65. Olivia Zeigler

    Olivia Zeigler

    7 dias atrás

    KNOCK MY HIPS OUT DEAD ASF

  66. #All about that Wife And Mom life

    #All about that Wife And Mom life

    8 dias atrás

    That was so cute. Loved it ❤❤❤❤

  67. Keeping Up With The Johnson’s!!

    Keeping Up With The Johnson’s!!

    8 dias atrás

    Ellen where you at!! They need to be flewed out okkkurttt!! this was amazing! Imma have to start a senior dance team.. So inspiring!!

  68. Lalayah Carter

    Lalayah Carter

    8 dias atrás

    This Gave Me Lifeeee lmao whew I was scared I was gonna be forced to be dull old but bih I’m gon be lit asf no 🧢 🔥💯🤪❤️👯

  69. DeAngelo Wallace

    DeAngelo Wallace

    8 dias atrás

    They know they need to back their bags, honey they getting flewed out

  70. L. Beebe

    L. Beebe

    8 dias atrás

    The free JT sign took me all the way out! Lol 😂

  71. Shannon Gregg

    Shannon Gregg

    8 dias atrás

    I love this song and this is too cute, they did that!!! They showed you are only as old as you feel!! 👍👍

  72. Wonder Wonders

    Wonder Wonders

    8 dias atrás

    LOL, I AM LOVING THIS TOO MUCH!

  73. Amshyll Sekhmet

    Amshyll Sekhmet

    8 dias atrás

    Oh I love all this foolery. I'm screaming the whole time, aye aye aye.

  74. Twissly officiel

    Twissly officiel

    8 dias atrás

    😂😂😂😂

  75. Jessica Aliyah

    Jessica Aliyah

    9 dias atrás

    Me when I’m 80 still shaking that thang lol

  76. Lin Smith

    Lin Smith

    9 dias atrás

    Thy look like they enjoyed themselves that was nice ladys

  77. hahahaha hahajaja

    hahahaha hahajaja

    9 dias atrás

    Okay kayyyyyyyyyy! Had me dying and I pray I can have fun like that when I get that age.

  78. NeziNapps akaNezi

    NeziNapps akaNezi

    9 dias atrás

    Oh, this was a joy to watch! Too cute😂🤣😅

  79. themscobb12

    themscobb12

    9 dias atrás

    Fing love this

  80. Riki Forever

    Riki Forever

    9 dias atrás

    3:19 Grannies Gone Ghetto!!!

  81. Dave G

    Dave G

    9 dias atrás

    Shake dat ass grandma

  82. beautiful truth

    beautiful truth

    9 dias atrás

    Get it grannies .

  83. Tecumseh Boddie

    Tecumseh Boddie

    9 dias atrás

    Yesssss Ladiesss C’mon Senior Citizens ‼️‼️‼️

  84. Nika J

    Nika J

    9 dias atrás

    Yasssssss!

  85. Raiyah Nation

    Raiyah Nation

    9 dias atrás

    Free JT period

  86. Connie Brown

    Connie Brown

    9 dias atrás

    Aaayyeeee💙💙💙💙

  87. He Sean

    He Sean

    9 dias atrás

    young legend

  88. key2athena

    key2athena

    9 dias atrás

    OMG!!!! I LOVE IT

  89. Rashida Lyles

    Rashida Lyles

    10 dias atrás

    I love it !!!!

  90. bella rose

    bella rose

    10 dias atrás

    I FUCKING LOST IT OMG

  91. JasmineSkyy

    JasmineSkyy

    10 dias atrás

    Get it Queens!

  92. Edna AA

    Edna AA

    10 dias atrás

    PERIODT!

  93. PURPLE QUEEN48

    PURPLE QUEEN48

    10 dias atrás

    😂😂😂😂😂I PRAY I CAN STILL GET IT AT THAT AGE WINO FOE LIFE🍷🍷🍷🍷

  94. Ann Dobbs

    Ann Dobbs

    10 dias atrás

    😂😂😂😂 At work screaming hollering laughing😂😂😂 Ayye! Goooo Grannies😂👏👏👏

  95. Renee Gambino

    Renee Gambino

    10 dias atrás

    I don’t care how much money the city girls make or cardi b they all ugly as fuukkkkkkkk

  96. Ms10outta10

    Ms10outta10

    10 dias atrás

    😅😂😅😂

  97. SaSa GH

    SaSa GH

    10 dias atrás

    Grandmaaaaaaa come and see ya mates 🤣

  98. Δημητρης Σπυροπουλος

    Δημητρης Σπυροπουλος

    10 dias atrás

    😂😂😂💍

  99. Lili Székely

    Lili Székely

    10 dias atrás

    1:40 it's a good song😂😂😂😂😂

  100. luana yakini

    luana yakini

    10 dias atrás

    OMG grannies! I just love it. 💗💗💗💗👏👏👏👏 You rock.

Próximos vídeos